Közérdekű Hírportál
Közérdekű Hírportál
 
Menü
 
 
JOGSEGÉLY

AUTÓS JOGSEGÉLYSZOLGÁLAT A SZÖVETSÉG REGISZTRÁLT TAGJAINAK!!

dr.SZIKLAI JÁNOS ügyvéd

telefon: +3620/939-17-88

e-mail: drsziklai@t-online.hu

web:  www.sziklai-ugyved.hu

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 

 

  

 

 

 

Impresszum

 

 
AKTUÁLIS
AKTUÁLIS : EZÉRT JÖTT LÉTRE AZ AUTÓSOK SZÖVETSÉGE

EZÉRT JÖTT LÉTRE AZ AUTÓSOK SZÖVETSÉGE

  2010.11.24. 21:20

Néhány dolog a hárommillió-nyolcezer autó tulajdonosának mindennapi problémáiból, és az elképzeléseinkből amiért megalakítottuk az Autósok Szövetségét


         ·        Az utak állapota éves szinten százezres károkat okoz a                járműveinkben.

·        A ránk szabadított parkolási cégeket felruházták a szabad rablás jogával, törvénytelen rendeletekkel, jogfosztott és kiszolgáltatott helyzetbe hozva az embereket, így herdálva el a város fejlesztésére fordítható milliárdokat, a parkolásból befolyó forintjainkat!

·        Minket, autósokat környezeti bűnözőként kezeltek. Most vége lehet a negatív diszkriminációnak!

·        Ideje lenne, hogy ne füstokádó, lepukkant buszok szennyezzék a városokat, hanem átálljanak az olcsóbb és tisztább földgáz üzemre.

·        Legyen kiemelt környezetvédelmi beruházás, ha elektromos, földgáz üzemű, vagy hibrid autót vásárolunk!

·        Eladták a jelentős számú autót befogadni képes P+R parkolók számára alkalmas területeket, és eladtak minket is a parkolási cégeknek, és mindenkinek, aki pénzt tudott csinálni belőlünk!

·        Megnyomorított gondolkodású szakembereik labirintus rendszerben szervezték Budapest forgalmát, ezzel fölöslegesen mérgezve az embereket. Legyünk elegen, hogy meghallják, ha azt mondjuk:   ebből elég!

·        Olyan megélhetési környezetvédőket hoztak létre, és támogattak, akik őket soha nem kritizálták, de a lehúzós terveik háttértámogatására jók voltak. Ne hagyjuk, hogy ez így maradjon!

·        Most végre odafigyelnek ránk, tehát ha képesek vagyunk egységbe tömörülni, és értelmesen elmondani mit szeretnénk és mit nem, akkor beleszólásunk lehet a sorsunkba! Ha ezt elszalasztjuk, megérdemeljük, hogy mindenki belőlünk gazdagodjon meg!! Biztos, hogy ezt akarjuk!?

·        Ahelyett, hogy húsz év alatt a főváros úthálózatát modern gondolkodású szakemberek útmutatásai szerint építették volna át, minket okoltak a kialakult helyzetért, és dugódíjat akartak a nyakunkba varrni. Most van esélyünk!

·        Mesterséges dugókkal, sávok megszüntetésével lassították és tették tönkre a város forgalmát, ezzel tovább növelve a környezetszennyezés mértékét! Ideje, hogy ezekre a felelőtlen „szakemberekre” környezetvédelmi bírságot rójanak ki!

·        Sok helyen autógyilkos, és balesetveszélyes fekvőrendőröket telepítettek, hiszen büntethetetlenül okozhattak kárt a járműveinkben, szennyezhették a környezetet, mert nincsenek szabványok, hatástanulmányok…csak rablás és    károkozás folyt 20 éven keresztül! Rajtunk múlik, hogy ez megváltozzon!

·        NE feledjük, ha mi nem képviseljük magunkat, lehet, hogy ezt senki nem fogja megtenni helyettünk, és megmaradhatunk szabad prédának. UGYE senki sem szereti, ha a róla szóló döntéseket, a feje fölött hozzák meg szélsőséges, vagy kétes érdekektől vezérelve!?

·        A tömeg erőt jelent! LEGYEN MEG A MI „KRITIKUS TÖMEGÜNK” IS!!

 

 

CÉLJAINK:

·        létrehozni a parkolás jogsértettjeinek perközösségét, és kivívni egy civil kontroll alatt, tisztességesen működő, a közpénzeket a köz érdekében felhasználó rendszert.

·        Létrehozni azt a civil kontrollt, amelyik megakadályozza az egyoldalú, a szélsőséges, vagy a lehúzásról szóló döntések áterőszakolását.

·        Mi nem hőbörögni akarunk, hanem részt szeretnénk vállalni abból a munkából, ami milliók életét befolyásolja. Kidolgoztunk egy korszerűbb, jövőbe mutató közlekedési rendszert, ami zöld, de nem idióta! Ami úgy környezetbarát, hogy a társadalom, és az egyének számára is elfogadható kompromisszumokra épül. Ahol helye van az autósoknak, a motorosoknak, a gyalogosoknak, a kerékpárosoknak, és a közösségi közlekedésnek, anélkül, hogy egymás érdekeit sértenék. Mert a jövőt, csak racionális gondolatok mentén szabad tervezni és építeni. Ne hagyjunk teret a szélsőséges, az embereket szembeállító érdekeknek!

 

 

CSATLAKOZZON MAGYARORSZÁG ÖSSZES AUTÓSA, RACIONÁLIS GONDOLKODÁSÚ POLGÁRA, AZ AUTÓSOK SZÖVETSÉGÉHEZ, HOGY VALÓS, ÉS KIHAGYHATATLAN TÉNYEZŐVÉ VÁLHASSUNK!

 

Köszönjük, hogy figyelmével megtisztelt minket!

 

-Autósok Szövetsége-

15 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások
2010.12.07. 12:29
gyugyu

Kedves Vigyoripofa

Sok érdekeset írtál az imént. Én mint puhatestű gyalogos, lehessek egy kicsit elfogult, amikor az én testi épségemről van szó. Jó? tudod én alapből nagyobb veszélyben vagyok egy zebrás szituációban, mint te. Az "erősebb" vigyázzon a "gyengébbre". Nekem ne gyere a kresszel légyszíves. Már az előző hozzászólásomban írtam ,hogy amíg az a hatályos jogszabály, addig azt BE KELL TARTANI. Például nekem nem tetszik a hatályos adózási rendszer, mégis befizetem az adót. Én még nem találkoztam olyannal, hogy valaki megállt volna zebra közepén telefonálni, és közben egy egész város bedugult volna tőle. De nyilván bennem van a hiba, hiszen szélsőségesen elfogult vagyok. Tudod tőlünk nyugatabbra elhelyezkedő szerencsésebb történelmi fejlődésű országban senki nem hőzöng azon, hogy a gyalogos átmegy az első autó előtt a zebrán, ott ez a normális, nem dudálják le (sőt láttam olyat is, hogy a gyalogosok körbe se néztek, mert tudták, hogy az autósok nagyon figyelnek rájuk, de ezt persze nem kell elhinni, mert én, az elfogult írtam). Velem is nemegyszer fordult elő, hogy zebrán ledudáltak. Az ilyenek menjenek a francba. Az, hogy te nem állsz meg a zebránál, ha gyalogos van és teszel a Kreszre az a te dolgod. A rendőr úgy sem fog emiatt megbüntetni, mert ők is tesznek a kreszre. Persze ha gondolod nyugodtan közlekedhetünk úgy is mint a távol keleten.

Nem az a baj, hogy az első autó  nem áll meg a zebránál, hanem az, hogy a sokadik nem áll meg, és annak a huligán gyalogosnak bizony igen nehéz úgy KÖZLEKEDNIE, hogy a zebrán, ahol bizony a Kresz szerint elsőbbsége van, az életéért kell rettegnie. Persze én elfogult vagyok, ez teljesen nyilvánvaló.

Az, hogy Budapesten nincs sok autó azt nem tudom. Én csak azt látom, hogy sok a dugó, hogy rohadt nehéz parkolni, mert nincs hely, és hogy naközben az irodaházak környékén egymás hegyén-hátán állnak az autók. Az egy nagyon nagy demagógia, hogy a liftszerelővel jössz nekem. Persze nyilvánvalóan vannak kisiparosok akik nem tehetik meg, hogy ne autóval közlekedjenek. Ezt nem cáfolja senki. De nehogy már azt állítsd, hogy a reggeli és délutáni csúcsforgalmat ezek generálják. Minden irodára és háztartásra jut egy karbantartó Budapest autósai között? Ne akasszál már hasba. Napközben miért lehet autózni a városban? A reggeli  dugókban álló öltönyös bmw-sek mind liftszerelők, kőművesek, szobafestők? Ok, tudom, ők azok akik a beteg családtagjaikat vitték orvoshoz, vagy a heti nagybevásárlást intézik, mert tudom, hogy most ez jön az EMPAMO-s közlekedési alaptípusokból. Én elhiszem, hogy te kisiparos vagy és autóval kell közlekedned rendben van. Nem mondtam, hogy ne tedd. De hidd el nekem (persze nem fogod, mert nem látod az indulataidtól az igazságot), hogy iszonyú sokan vannak olyanok, akik úgy használják a kocsijukat, hogy eldöcögnek vele olyan helyekre ahová egyszerűbben (gyalog, bkv) is el lehetne. Ezek miatt szívnak az olyanok is mint te a dugókban.

Az MTI munkatársát nem kár idézgetnem, mert biztos, hogy nagyon sokan vannak olyanok, akik ugyanilyen "értelmesen" használják a közlekedést. Az lehet, hogy az MTI munkatársának ki kell mennie csepelre, de az is lehet, hogy ő pont egy szerkesztő, vagy egy olyan munkatárs, aki a külföldi médiát figyeli és fordítja azt, ami arra érdemes, aki ott ül mindennap az irodában és kocsival ingázik az otthona és a munkahelye között (Moszkva tér - Kossuth tér). Látod, így is be lehet állítani.

"A gyalogos álljon meg a zebra elött, nézzen körül ahogy régen, és akkor induljon át, ha biztonságos. A kerékpáros ne jöjjön szembe a forgalommal, és ne menjen neki az autónak ha piros van, ne menjen a járdán negyvennel, ne cammogjon a tömött busz elött a buszsávban, kötelezően legyen kivilágítva, és mivel járművezető, ne ihasson és ne narkózhasson ha bringázik." írtad. Na most a mondatod megint csak hemzseg a hibáktól. Egyrészt azt írtad, hogy a kerékp

2010.12.06. 21:21
Vigyoripofa

Kedves Gyugyu.

A diszkriminációt le is zárhatjuk.

Ellenben nagyon sajnálatos az elfogultságod. Az általad idézett tv2 műsorban van bőven kivetni való, bár az ismerőst emlegető autós magatartása mindenképp elítélendő. De azt egyáltalán nem értem, és sokan nem értjük, miért kellene a gyalogosnak már az első autónál átmenni a zebrán. Miért baj, ha vár 1-2-3 autó elhalasdására. Nem hiszem, hogy bárki belehalna abba a 10 másodpercbe. A legtöbb esetben a második vagy harmadik autó átengedi a gyalogost! teljesen egyértelmü, hogy rossz a kresz, ebben az esetben. Ha a gyalogos megáll a zebránál, a járda szélén, és elkezd telefonálni, a kresz szerint elsőbbsége van, és állhat a forgalom hosszú percekig, amíg befejezi a telefonálást, és elindul. ilyenkor persze nem számít a keletkezett dugó miatti légszennyezettség! És amit írtam az is megállja a helyét, ha a gyalogos öngyilkos akar lenni, és a zebrán autó elé veti magát, akkor is az autós a hibás! Már bocsáss meg, de ez a kreszben egy állatság, és ennek a szövetségnek remélem ezek a módosítások is a feladatai közt fognak szerepelni! Egyenlő jogokat és feleősséget az utakra! Mert jelenleg szinte mindenért az autóst hibáztatják, és ez okozza azt a közhangulatot is, ami odáig vezet, hogy vétlen autóvezetőket lincselgetnek az utakon. Ennek véget kell vetni. A gyalogos álljon meg a zebra elött, nézzen körül ahogy régen, és akkor induljon át, ha biztonságos. A kerékpáros ne jöjjön szembe a forgalommal, és ne menjen neki az autónak ha piros van, ne menjen a járdán negyvennel, ne cammogjon a tömött busz elött a buszsávban, kötelezően legyen kivilágítva, és mivel járművezető, ne ihasson és ne narkózhasson ha bringázik. De jelenleg mintha kizárólag az autósoké lenne minden feleősség, és aki bicajra ül, vagy gyalog van, mint egy isten, nagy ívben tesz minden szabályra.

Elmondanám neked, hogy budapesten egyáltalán nincs sok autó! Bécs területileg kisebb, és több az autó! Az arányaidat inkább a BKV bővítésével kéne kiigazítani. Azt kéne megtanulnunk, és neked is, hogy nem valaki ellen kell tevékenykedni, hanem békés egymással közlekedésben a városért! És igen a fejekben ezért van gond! Az MTi munkatársát kár idézgetned, mert nem tudhatod miért jár autóval. Lehet a munkaidő alatt el kell mennie tudósítani Érdre, Csepelre, Kőbányára, újpestre, Rákosbigyóra. És mindezt egy nap, ami békávéval, vagy bringával 1 hét lenne. A populista hangok állandóan hőzöngik, tegyük le az autót, járjunk bringával busszal. De megnézném hogyan csuklanának össze mondjuk egy liftszerelő munkaeszközei alatt az első métereken, aki egyedül ül az autóban, miközben a csomagtartójában 3 mázsányi cucc. És ez csak egy a sok tízezer karbantartó, és ellátó közül, akik a város életét biztosítják!!

Bizony a fejekben kell rendet tenni, de ne vegyed sértésnek, nálad is.

Én ezen a videón szereplő "csűrhét" ajánlanám a figyelmedbe! És tényleg nem akartalak bántani a megjegyzéseimmel!

http://www.youtube.com/watch?v=S4wXXFP2kEQ&feature=related

2010.12.02. 13:05
gyugyu

Kedves Vigyoripofa!

Nem kívánok nyelvtani vitába bocsátkozni a "diszkrimináció" szót illetően, használd amint akarod. Nem azt vontam kétségbe, hogy diszkrimináció van, hanem a helytelen nyelvtani alakot. Érdekes viszont az a mondatod, hogy "ha egy gyalogos a zebrán autó elé veti magát!". Ha jól tévedek, a zebrán a gyalogosnak MINDEN ESETBEN elsőbbsége van a kresz szerint, így felettébb furcsállom, hogy nem az autós a hibás zebrán gázolásnál. Tehát ha zebra felé közeledsz, jobban kell figyelned, hogy nincs e átmenni kívánó gyalogos, nehogy elüsd. Egyébként nemcsak a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak kellene betartani a szabáyokat hanem bizony az autósoknak is. Zebra témában egy érdekes videó: http://tv2.hu/naplo/video/mintha-nem-is-lennenek-kozlekedesi-szabalyok .

Engem különösképpen nem zavar, ha az autósok szövetségbe tömörülnek, helyesen teszik. Képviseljék az érdeküket. DE nekem az a problémám, hogy azt hirdeti magáról a Szövetség, hogy minden közlekedő érdekében ténykedni akar, legyen az gyalogos, tömegközlekedésben résztvevő, kerékpáros és természetesen autós. Ráadásul ellensúlyként akarod látni a "szélsőséges kerékpáros klubok ellen", ami azt jelenti, hogy egy szélsőséges autós klubot akarsz, hiszen szélsőséget csak szélsőséggel lehet ellensúlyozni.

Én messzemenőkig egyetértek azzal a gondolattal, hogy legyen jobb, zöldebb a közlekedés. De amíg ennyi az autó Budapest utcáin addig ez nem lehetséges: külföldi tanulmányok szerint az az ideális ha 1/3-ad 1/3-ad 1/3-ad arányban van a tömegközlekedés, autós, gyalogos/kerékpáros arány az utakon. Ez nem áll fenn Budapesten, többek között azért mert a fejekben gond van: nemrég az MTI folhozója örömködött, hogy most, hogy újra átadták a forgalomnak a Margit hidat sokkal könnyebben jut el a Moszkva téri lakásától a Kossuth téri munkahelyére. Ha tudatosan közlekedne felszállhatna a Metróra, mert az a legegyszerűbb.

Számon kéred, hogy a kerékpáros nem lassít a járdán, holott azt kellene számon kérned, hogy miért a jádán megy, hiszen a kresz szerint az úttesten kéne mennie, mivel jármű. Ezen légyszíves ne vitatkozz, a kreszben ez áll, és ez még a hatályos közlekedési szabályzat, ha jók a benne foglaltak, ha rosszak.

Az lehet, hogy a kerékpárosok kiírtandó ellenségként kezelik az autósokat, viszont láttam már olyan autós fórumot, ahol kiírtandó ellenségként kezelték a bringásokat. Egyébként a mondatod csúnyán általánosít, mert minden kerékpárral közlekedőt érint.  Az a baj, hogy egyik fél sem tud/akar a másik fejével gondolkodni. A magyar közlekedési kultúra nincs felkészülve a kerékpárosokra, de idővel kialakul majd az együttműködés az utakon. Remélhetőleg.

2010.12.01. 20:46
Vigyoripofa

Kedves Gyugyu!

A negatív diszkrimináció igenis létezik, ahogy van pozitív is. És az is tény, hogy az autósokat bűnözőként kezelik. Az álzöldek pöfékelő levegő szennyező bűnözőként! A gyalogosok gyilkosként. A kerékpárosok meg kiírtandó ellenségként. Ez a szélsőség azért szégyen, mert mindannyian vagyunk gyalogosok, kerékpárossok, buszozók, és autósok is. És az is különös, hogy a kerékpárosok sokkal több balesetet okoznak, mégis az autósokat üldözi a rendőrség is, és a hírekben is az autósokat okolják, ha egy gyalogos a zebrán autó elé veti magát! Pedig meg kéne tanulni a gyalogosnak is körülnézni mielött az úttestre lép, és a kerékpárosnak is lassítani, mikor a járdán megy, vagy megvárni a zöldet, és betartani a szabályokat.  Nincs azzal semmi baj, ha ez az oldal kifejezetten autós. Legalább ellensúlyt képvisel a szélsőséges kerékpáros klubbokkal szemben, és az álzöld hebegő mókacsoporttal szemben.

Éljen a keményedő erősödő autós érdekképviselet!

2010.11.28. 22:21
Vigyoripofa

Szuperek a tervek! Taroljuk le végre a vérszívóinkat, és az álzöldeket!

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások
 
HIRDETÉS

 

 
Óra
 
SMS HIRDETÉS
 


 

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?